Vi behöver er hjälp !
Under maj månad var vi med som utmanare på den norska For Swingende Toppen med ” Släck inte lampan Bengt ”! Det är en lista som spelas på flera norska radiostationer och har funnits i ca 20 år. Nu i juni kom resultatet,vi kom in !! Men för att få stanna kvar på listan behöver vi er hjälp‼️ Vi hade blivit ...









